mandag 21. januar 2013

Deilig vinter vær i Bergen og nydelig solnedgang kl. 16:00

Noen som kjenner igjen utsikten sin?
Det hender at søndager ikke blir brukt til tur. Jeg trodde selv at jeg hadde sittet med nesen i Åsa Larssons Et offer til Molok hele dagen, men da jeg tømte kamera så jeg at jeg jammen meg hadde gjort andre ting innimellom.
Da jeg fulgte Sondre på fotball gikk vi forbi et stort tre med sånne små kongler, og inspirasjonen til å pynte utenfor med noe som tåler frosten kom.
Etterpå bakte jeg skillingsboller, siden fotballspilleren skulle direkte på håndballkamp, og ikke hadde tid til et måltid på kjøkkenet. Da er boller i bilen kjekt.
Frode var først på Gullfjellet,så på fotballkamp og deretter var han sjåfør til håndballen, så han så jeg ikke mye av denne søndagen.
Som sagt, jeg leste, ikke ti ville hester hadde fått meg vekk fra denne boken i dag.
konglepynt
Cappuchino og skillingsboller - deilig lunch
vi har fått litt vår inn på kjøkkenet

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder og de lerkekonglene er fine:-) Ha en super mandag!

    SvarSlett
  2. Hei....

    Vi ser en kjent og vakker utsikt :-)
    Pappa

    SvarSlett
  3. For noen nydelige bilder! Skulle gjerne vært der...
    ps. håper du fikk en hyggelig tlf i dag;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det fikk jeg. Bra du tenkte på meg når noen trenger bilder. Bare kjekt å kunne hjelpe.

      Slett