onsdag 30. januar 2013

Bjarte Hjelmeland - Gu kor gøy!!!!

I kveld var det fult liv på Ole Bull Scene. Det var vår alles, dypt savnede Bjarte Hjelmeland som sto på scenen med showet "Gu kor gøy".
Dette greide Bjarte med glans. Han dro hele omkledningsrommet inn på scenen, og lot oss smugtitte mens han forvandlet seg fra den ene rollen til den andre. Synge kan han og. Det vet vi jo egentlig, men jeg glemmer det liksom mellom hver gang jeg hører ham synge, for det er jo ikke sanger han er, men synge, det kan han.
I det 90 minutter lange showet serverer han 15 sketsjer på rekke og rad. Han frir nok litt til oss som husker 80 tallet med glede, og hva gjør vel det? Jeg lo godt til det meste og hadde en fantastisk kveld. Tenk så heldig jeg er som skal avgårde igjen om to dager og se det igjen sammen med muntre kolleger.

4 kommentarer:

  1. Å! Jeg og vil se! *misunnelig*

    SvarSlett
    Svar
    1. Og i dag skal jeg se det en gang til :)

      Slett
  2. 2 ganger! heldige du! Jeg sparer opp penger til billett:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er bra lørdagskafeen i morgen er gratis :) (og så har jeg fått lov å ta bilder...:)

      Slett