søndag 29. mars 2009

Tur på Løvstakken


Endelig ser det ut som snøen har forsvunnet såpass fra Løvstakken at det er mulig å komme seg helskinnet opp å klippe ToppTrim kortet. Vi soste litt og brukte på minuttet en time opp. Har ikke gått fra Melkeplassen før, og bommet på stien da vi fulgte skiltet ved veien, det pekte helt i feil retning. Masse folk var det der oppe også, og jeg fikk hils på en som Frode jobber med som jeg har hørt om i 13 år, men aldri sett. Sondre løp før oss ned igjen, så langt at vi så ham ikke på 20 minutter.
Ulykken jeg hadde med en skarp kniv for to uker siden har gjort at jeg ikke har kunnet strikke ferdig skigenseren min, men i dag kunne jeg ta frem prosjektet igjen, og har begynt på stjernene på Marius genseren. Kanskje jeg klarer det før vi reiser til Mjølfjell på torsdag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar