onsdag 9. januar 2013

Jeg har lest "Agnes i senga" - (les tittelen baklengs da!)

Det var Mary-Anne som gjorde meg oppmerksom i sin bokomtale, på at tittelen er et palindrom. Sånt er gøy.
Beate har også skrevet en fin bokomtale, så jeg hopper over handlingen og sier bare noen ord om hva jeg synes.
Nå skal det sies at jeg ikke eier humoristisk sans. Når noen går inn for å være morsom, så er det sjelden jeg ler, enten det er tv-underholdning, bøker eller filmer. Det har hendt at jeg har ledd når jeg har lest bok, men jeg kan ikke huske hvilken bok det kan ha vært. Altså, jeg syntes ikke Agnes i senga var så veldig morsom. Den var mest tragisk syntes jeg, og det er jo ikke noe å le av.

6 kommentarer:

  1. Synd den ikke falt i smak, men så hadde det vært veldig kjedelig om alle likte de samme bøkene hele tiden også. Takk for link til min omtale.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er en glad-jente og ler mye, men jeg har rar humoristisk sans. Anbefal gjerne en morsom bok eller to, jeg prøver gjerne igjen.

      Slett
  2. Er litt kresen på bøker, og det skal mye til før jeg ler når jeg leser en bok.....Så den boken blir jeg nok sikkert ikke å lese. Men tittelen var jo morsom siden den kan leses begge veier :)

    Ønsker deg en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Jeg tenkte akkurat det samme som deg! Det skal jammen være morsomt for at jeg virkelig LER når jeg leser- dra på smilebåndet? Jada, men ikke noe latter her heller. Det betyr heldigvis ikke at vi er kjedelige, kjeder oss eller mangler humoristisk sans. Tenker vi sier at vi vil ha KVALITETSHUMOR og at vi ikke lar oss avspist med altfor enkle morsomheter ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kvalitetshumor, jeg kjøper den, takk Berit :)

      Slett
  4. Synes egentlig boken var ganske morsom, om ikke akkurat hysterisk. Jeg leser vanligvis ikke denne typen bøker, men fikk denne og 'Nu Jävlar' i gave. Denne synes jeg var lett og morsom men den andre orket jeg ikke å lese ferdig.

    SvarSlett