søndag 22. januar 2012

Stilig lue til beste morfaren i hele verden

I 2009 kom jeg over en dame på en blogg som er kjempeflink å lage strikkemønster. Muffinmamma heter bloggen hennes, og jeg kjøpte oppskrifter til både kattesokkerkattesokker, fiskesokker, og diverse votter. Samtidig kjøpte jeg oppskrift på en flott lue, som jeg ikke har prøvd før nå.
Luen så komplisert ut, men med tungen beint i munnen, var det ingen sak. Hun hadde oppskrift på en lang og en kort modell, men den korte ble litt i minste laget, så det ble den lange som havnet på pappas hode.
Nå har pappa fått luen, så nå kan jeg viser dere hvor fin den ble.

1 kommentar:

  1. Skulle ønske jeg var like flink til å strikke - så fin lue :-)

    Jeg så kommentaren din hos matibergen om at du vil selge dehydratoren din, og lurte på hvor mye du vil ha for den? Regner med at det er den som heter Excalibur? Prøver å tenke etter om jeg kjenner noen som bor i Bergen, for jeg bor rett utenfor Oslo...

    SvarSlett