søndag 1. januar 2012

Godt nytt år til alle som er innom bloggen min ofte, eller av og til

Det nye året startet med bulder og brak her i Bergen. Vi har kraftig vind og akkurat nok plussgrader ute, til at den evige mengden med regn som kommer ned, ikke kommer ned som snø. (Takk og pris) Jeg trenger å komme meg opp og ut litt mer regelmessig, noe som mine nyttårsforsetter vitner om, og i dag kledde jeg meg inn i vanntett, og besteg Storsåta. Julen har blitt ryddet vekk og huset har inntatt sin vante form. Jeg går inn i det nye året med skumle lavkarbo planer. Håpet er å være i ketose før uken er omme, og holde meg der til det ønskede antall kilo har fordampet. Siden jeg har skrevet om mitt liv i ketose flere ganger før, kommer jeg ikke til å "gnåle" om dette, men legger kanskje ut en oppskrift eller to om jeg kommer over noe nytt.
Bloggen vil muligens forandre litt form (jeg føler det på meg...) mer tur og kultur og mindre matprat. Jeg håper de som er innom allikevel vil finne inspirasjon, til å gjøre positive ting i livet sitt.
Jeg gir dere disse fine ord fra Buddha: "Alt det vi er, oppstår gjennom tankene våre. Med tankene våre skaper vi verden."
Jeg ønsker hver enkelt av dere et vidunderlig flott 2012!!

7 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også Tine. Jeg er sikker på at du kommer til å nå målene dine - det vitner turen i dag om!

    Hils til gutta og Susanne også.

    SvarSlett
  2. Ha et kjempefint 2012 du også :-)

    SvarSlett
  3. Du må gjerne gnåle om ketosen altså! :) Skriv gjerne litt om hva du spiser og hvor mye du går ned.. (Trenget all den motivasjonen jeg kan få nå...) ;) Lykke til!! Og flinke du som trosser regnet og går tur! :)

    SvarSlett