fredag 23. november 2012

Nydelig utsikt fra Stoltzekleivens topp når det er mørkt i Bergen

Bilde er lånt av Bjarne Ludvigsen
Hver torsdag kl. 17:30 starter en lystig gjeng turen sin opp Stoltzekleiven. Frode er fast inventar i Melkesyre, mens jeg bare sporadisk er med på tur. Helst når de kaller det "tusletur" eller annet som lyder tomt for ambisjoner om prestasjoner.
Sosialt er det i alle fall å trene med en gjeng likesinnede i alle aldre, og hver gang jeg er med tenker jeg at det må ikke bli lenge til neste gang.
For meg er det oftest en hektisk timeplan, vonde knær eller (ja, jeg innrømmer det) været, som gjør at jeg står over. På sånne dager som i dag når det er 9 grader, nesten måneskinn og helt tørt å gå, så er utetrening klart å foretrekke.
Til de som ikke har besøkt "nye" Stoltzen, ta en tur å se hvor fin den er blitt. God tur!

3 kommentarer:

  1. Sporty! Jeg har enda ikke vært i "nye" Stoltzen, men lover å dra dit før jul. Men tror jeg velger å gå dit i dagslys;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg var redd for å være bremsekloss for de andre, så jeg gikk alene 5 minutter før dem, og fikk hele turen alene i mørket. Skikkelig batterilader :)

      Slett
  2. Fint bilde av en sprek, flott jente !

    SvarSlett