onsdag 21. november 2012

Bokhandlerprisen 2012 ble i går tildelt Per Petterson

Siden jeg alltid leser vinnerne av disse prisene, er jeg glad for at jeg allerede har stått på venteliste på biblioteket en god stund, og er nummer 14 i køen.
Det er ikke første gangen Per Petterson får akkurat denne prisen av Bokhandlerforeningen, for han mottok den også for romanen "Ut å stjæle hester" i 2003. Den historien var fantastisk, så fallhøyden var stor da jeg skulle lese
"Jeg forbanner tidens elv", som ikke falt helt i smak.
Gratulerer med utmerkelsen Per Petterson! Jeg rykker stadig vekk fremover i køen på biblioteket, og snart er det min tur å lese denne.
Her kan du lese hva den handler om hvis du vil.
Har du lest den?

Til deg som bor i Bergen så blir Per Petterson å møte i Norli Galleriet i morgen torsdag 22 november kl. 20-21, hvis du har lyst på et signert eksemplar :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar