fredag 30. november 2012

Juleblomster - lager du dine egne?

I morgen er det desember, og da er det endelig "lov" å bli litt julete. Vi har allerede bakt en runde med pepperkaker, store hjerter som ble pyntet med glasur og hengt til pynt.
Litt i boksen som har havnet i magen ble det selvfølgelig også. For første gang i mitt liv har jeg laget mine egne juledekorasjoner. Det var gøy å holde på med. Mose ble plukket før snøen kom lavende ned, så da var det ikke vanskelig i det hele tatt.
En står allerede på bordet til pynt, en er gitt vekk mens to står mørkt og kjølig i håp om at de skal springe ut til jul. Gøy liten jule-syssel var det i alle fall :)

1 kommentar:

  1. Så flink du er! Har ikke laget noen dekorasjon enda men det hender at jeg glimter til. Har fått et par svibler i hus som er sprunge ut allerede, trodde de var lilla men de var ganske lyse.. og julebaksten skal jeg begynne på i morgen... har nettopp limt pepperkakehuset og det er en liten jobb i seg selv. Ha en fin kveld,Tine:-)

    SvarSlett