søndag 14. februar 2016

I dag leser jeg for en god sak til støtte for Barnekreftforeningen

I påvente av Den internationale barnekreftdagen i morgen 
15 februar, har jeg satt av søndagen til lesing. Det er Line Skori som i år igjen har tatt initiativ til denne dugnaden. Du trenger selvfølgelig ikke sitte inne å lese for å støtte Barnekreftforeningen, ønsker du å bidra må du endelig gjøre det.

Til min lesemaraton i fjor var jeg så organisert at jeg hadde en del lettleste bøker med bilder på planen, så da kom det opp i 500 sider. Siden været i Bergen denne søndagen er formidabelt, blir det til at jeg i år antar å lese halvparten så mange sider som i fjor, derfor vil jeg støtte den gode sak med kr. 2,- pr side, i stedet for 1,-.


Dette er bøkene jeg skal lese:
William Shakespeare - Hamlet, lese ferdig  - 80 sider
SJ Watson - Dobbeltliv, høre ferdig - 20 "sider"
Emelie Schepp - Hvite spor, begynne på - 50 sider
Ben Aaronovitch - Rivers of London, begynne på - 100 sider

Det er i morgen 15 februar som er den store dagen, men siden jeg har et tett program i morgen gjør jeg unna lesingen i dag. Vær med på dugnaden da vel, på linken under kan du gi penger til denne så alt for viktige saken:

http://minaksjon.barnekreftforeningen.no/barn-i-sentrum/5-3644#.Vq5J0O4Qfyo.facebook

Oppdatering: Etter en tretimers tur i fineværet, opp Stoltzekleiven og videre til Rundemanen kan jeg smykke meg med 20 000 skritt på telleren. Da er det lov å sette seg ned å lese igjen. Jeg er 120 sider inn i Rivers of London, og elsker den, selv om den ligger litt utenfor min komfortsone. 

3 kommentarer:

  1. Her er link til siden man kan donere :) http://minaksjon.barnekreftforeningen.no/barn-i-sentrum/5-3644#.Vq5J0O4Qfyo.facebook

    Det vil også trekkes en vinner blant alle som donerer.. Så fint om man skriver navn så man kan kontaktes :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Supert Line, jeg gjør om på det :)

      Slett
  2. Så utrolig flott! Håper du har hatt en strålende lese - og morsdag/valentines :)

    SvarSlett