tirsdag 22. oktober 2013

Helvetesuken: Dag 2 tirsdag

Forfriskende å sitte å lese kl. 05:45!
Dagens tema føltes litt "ullent" før jeg begynte å lese om det, men i boken sin har forfatteren mange situasjonsbeskrivelser som belyser nøyaktig hva han vil frem til. I dag skulle det handle om å finne ut, hvem jeg er når jeg er på mitt beste. Å finne rett modus for de forskjellige etappene i hverdagen og hvordan bli effektiv ved å skifte fokus mellom etappene.

Tirsdagens fokusområder:
  • Hva er fokus og modus?
  • Lær deg å bruke ulike modi i løpet av dagen
Min andre dag av Helvetesuka:
05:00 stå opp
05:10 Meditere til indre stillhet
05:35 Soløvelsen
05:45 Lese dagens kapittel om igjen
08:00 Gå til jobben
16:50 Gått hjem fra jobb
17:30 Helvetestur i Stoltzen. Det bøttet ned og jeg hadde for tunge klær på
19:30 Lese Helvetesuka, kapitlet som omtaler onsdagens utfordringer
22:00 Til køys

Dagen handlet egentlig om å være på hugget. At du alltid skal yte ditt beste og gå inn for nye utfordringer med liv og sjel. Du skal møte dagen med fokus, energi, glede og takknemlighet, da vil du være positiv og utstråle en sunn og glad karisma. Bra for de rundt deg, og veldig bra for deg.
Det har vært gøy å gå på jobb i dag, med teorien fra Helvetesuka durende i bakhodet. Jeg ble også minnet på gårsdagens kapittel om vaner i min travle jobbhverdag, og satt på planen ett og annet som skal fokuseres på fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar