tirsdag 23. juli 2013

Khaled Hosseini - Og fjellene ga gjenlyd

Min smakebit denne tirsdagen er den ferske romanen til Khaled Hosseini, som kommer ut i august.
Det er Schibsted forlag som gir ut boken, og de har sendt meg et leseeksemplar som fil, som har blitt lagt inn på iPad`en nå.

I morgen starter vi den lange veien hjem fra Østerrike, og de kjedelige ventetimene skal få mening, ved at jeg begynner på Og fjellene ga gjenlyd.
Hverken forfatter eller forfatterskap trenger vel nærmere presentasjon. Jeg har i alle fall lest Drageløperne og Tusen strålende soler, så forventningene er høye.

Hvis du vil lese litt i boken klikk her!


Vil du vite hva flere av oss har klart i bokhyllen 
må du ta turen innom Beates bokhylle i dag!


10 kommentarer:

  1. Husker jeg fikk mail tidligere i sommer angående denne men jeg svarte ikke på den, det skulle jeg nok sikkert gjort. Jeg har ikke lest noen av de andre bøkene, men jeg har sett drageløperen på film og så har jeg Tusen strålende soler liggende,men disse bøkene trenger vel ikke å leses kronologisk?

    SvarSlett
    Svar
    1. Dere må ha god tur hjemover i morgen, endelig har sommeren kommet til Bergen!

      Slett
    2. Å heldiggris, da har du to flotte bøker å glede deg til. Her er det ingen rekkefølge, så hiv deg over den du har :) Hold på varmen, nå kommer vi tilbake til Bergen :)

      Slett
  2. Denne skal lesast, absolutt! Dei to føregåande bøkene var fantastiske etter mi meining.

    SvarSlett
  3. denne er eg veldig spent på :) takk for tipset. har lest drageløperen før, og den var helt fantastisk!

    SvarSlett
  4. Har hørt mye fint om drageløperen og tusen strålende soler, så begge de står på vent i bokhylla. Får notere denne også. takk for tipset

    SvarSlett
  5. jeg har ikke lest bøkene, men sett filmen Drageløperen. Tviler ikke på at det er gode bøker.. Har også avstått fra å sikle til meg denne foreløbig, siden jeg har så mye annet å lese først... Kos deg på tur hjem Tine.:)

    SvarSlett
  6. Den gleder jeg meg til, legger den på ønskeliste hos Bokelskere.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Det må du gjøre. Jeg har bare noen sider igjen, og er himmelfallen over hvor bra den er. Atter en sekser fra Khaled Hosseini :)

      Slett