fredag 14. november 2014


9 kommentarer:

  1. Life and how to live it.

    - Sukk.

    Det går over, det blir bra igjen.

    :-)

    SvarSlett
  2. Enig med Elliken over her! God helg til deg ,Tine :-)

    SvarSlett
  3. Jeg liker din fascinasjon for gatekunsten i Bergen!
    Ønsker deg en fin helg med mulighet for mer gatekunstjakt!

    PS Vet ikke hvor personlig bildet er ment- men om du føler deg som på bildet - så vit at det fins mange som digger deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bildet var nok det som falt meg inn i morges etter jeg hadde lest noen ekle kommentarer. Heldigvis har jeg fått masse støtte, og jeg er helt oppe og flyr igjen :) Gleder meg til å finne flere kunstverk rundt om i by`n. Leste i dag at Vegvesenet har malt over JOY sitt nye kunstverk i undergrunnen mot Ikea. Eier de ikke fornuft (og sans for vakker kunst?) http://aasanetidende.no/nyheter/2014/11/12/%E2%80%93-jeg-er-sjokkert/

      Slett
    2. Fikk ikke med meg gårsdagens drama før nå! Du fikk masse støtte :)
      Og den smålige anonyme kommentatoren ... - ingen som bryr seg om hva vedkommende sier. Og alle vet at troll sprekker! Poof!

      Slett
  4. Hva har skjedd? Jeg fikk også en del ekle kommentarer, anonyme, mens jeg var på ferie på et elder innlegg om Trollkvinnen.. de var ikke direkte stygge, men likevel litt ekle.. ekkelt nok når noen er helt anonyme og ikke vise seg med navn eller epost bak bloggen.. Sier uansett god helg.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette er ikke noe gøy, og stort sett er vi jo grei med hverandre i bloggverden. God helg til deg også Anita, håper Trollkvinnen har fått fred, og at vi slipper sånt som dette :)

      Slett
  5. Slenger meg på for å fortelle at du har en flott blogg! Jeg leser det meste, men har som regel ikke mer å tilføye enn "bra skrevet". "takk for tipset" osv osv, og da blir det ikke så mange kommentarer å dele ut. Jeg vet at dette handler om (ufortjente) ekle kommentarer, men følte likevel for å si det, for du er jo så flink til å kommentere hos meg. God helg! Hilsen blogglandias desidert dårligste kommentator.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal litt til å kommentere hos alle bloggene en leser, men takk for at du sa noen ord i dag :) Jeg sier ofte selv bare "bra skrevet" eller "takk for tipset", for jeg tenker at bloggeren sikkert vil vite noe om hvem som er innom. Det trenger vel ikke alltid være så "vettugt"? Ha en strålende lørdag Lena!

      Slett