torsdag 23. juni 2011

Trimtoppen har blitt btsprek

Sondre og jeg var ivrig toppsanker i fjor og Sondre vant sin aldersklasse suverent. I år har ikke Viking kommet i gang med Trimtoppen, og i dag fikk vi vite hvorfor. BT har blitt ny samarbeidspartner, og opplegg, topper og nettside er nytt. I kveld tok Sondre og jeg turen til Geitanuken for å se om der var kommet ny kode på toppen, og det var det. Himmelen var grå og temperaturen noteres til 12 grader på selveste St.Hansaften.
Sånn ser skiltene ut som du skal se etter på turmålet
Sånn ser en glad turgutt ut som talte 9 St.Hansbål fra toppen

1 kommentar:

  1. sv: Det gikk veldig bra, brukte oppskrifter i et hefte jeg fikk med. Også finner man oppskrifter på nett. Jeg tror man ganske raskt får feelingen på hvordan det skal gjøres :-) Og du, beklager sent svar ang kamera! Jeg har et gammelt Nikon D50 speilrefleks, og har fram til nå kun brukt kit-objektivet. Kjøpte meg nettopp et nytt et, et såkalt "portrettobjektiv" 50mm 1.8, det holder jeg på å bli kjent med nå. Men ønsker du deg et ok speilrefleks kan du feks gå for Nikon D3100, det ønsker jeg meg (fordi det har HD filmkamera i tillegg). Bildene mine redigerer jeg med et gratis program man laster ned som heter Photoscape.

    SvarSlett