søndag 12. juni 2011

Treningslogg - uke 23

Hr. Skritteller har reist på ferie til Susanne-land, og forhåpentlig får han kjørt seg noen uker hos henne. Han er dypt savnet, for det er virkelig god hjelp i å ha pålagt seg selv, at han skal ha minst 10-15 000 skritt hver dag. 
Mandag
60 min rask gange i nabolaget      
Tirsdag
30 min. på løpebrett
15 min styrke
Onsdag
Ingen trening, teater med jentene    
Torsdag
12 timer gåing rundt i København  
Fredag
45 min på trappemaskin
100 sittups + litt styrke
30 min gåtur på ettermiddagen
Lørdag
3 timers fjelltur til Haugsdalshorga 783 moh                        
Søndag
2 timers powerwalk til by`n for å hente bilen

2 kommentarer:

  1. Det er travelt om våren. Kom meg bare på treningssenteret to ganger, så det ble en variert uke. Neste uke blir verre....

    SvarSlett