lørdag 4. august 2012

Platou Challenge - jeg har meldt meg på! Starter mandag

Sånne topper har vi ikke rundt Bergen
Vær med da vel! Utfordringen er å gå 15 turer på 21 dager. Hvor vanskelig kan det være?
Det er BT Sprek som formidler Platou Challenge, og turene man skal gå er valgfritt av de som de har i basen sin. Det er ikke lov å gå samme tur to ganger, så utfordringen ligger nok der. Konkurransen varer fra 6-26 august og det trekkes en premie blant de som er med.
Det er mange turglade i Bergen, så noe premie kan jeg se langt etter, men det skal bli godt å ha en motivasjon til å komme meg ut på tur.
Jeg vet om flere spreke jenter i Bergen, er dere med?

4 kommentarer:

  1. Bra Mamma! Dette tror jeg blir gøyt for deg. Håper det blir sol og litt vind.

    Mange store klemmer fra Sondre og Frode!(:-)

    SvarSlett
  2. Så koselig kommentar over her.. :)

    Ellers så har jeg hatt en utskeielse jeg også.. Veldig irriterende.. Fikk mensen sammen med de verste cravings... Vel vel.. Kan i verste fall utvide utfordringen med noen dager. Menvi lar oss ikke knekke av en bommert gjør vi vel? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, det har jeg lært meg. Det er bare et feilskjær, så det er fult fokus etterpå.

      Slett
  3. For en nydelig utsikt!

    Har nå startet opp en ny Raw Food blogg.
    www.nordiskrawfood.com
    Hadde vært supergøy om du hadde tatt en titt :-)

    SvarSlett