onsdag 29. august 2012

Treningshøsten har startet!!

I dag foretok jeg en stille tilnærming til innendørs trening. Jeg har de siste 3-4 månedene vært "støttemedlem" i treningsstudioet mitt, uten å ha hatt veldig dårlig samvittighet for det.
Nå rottet været og samvittigheten seg sammen mot meg, slik at jeg så meg nødt til å manne meg opp og komme meg bort dit.
For meg er trening alltid et ork. Jeg trener ikke for å holde meg sunn og frisk, ei heller for å få god kondis. Jeg innrømmer det gjerne, jeg trener kun for å holde kiloene vekke.
Nå er sommerkotelettene på plass igjen, så det i seg selv burde være motivasjon nok til å komme seg på trening.
Heldige er de som synes det er gøy å trene....
I dag ble det 30 minutter på steppmaskin med puls over 140 det meste av tiden, og svette. Deretter gikk jeg på en yoga klasse og fikk virkelig kjenne på hva treningsferien har gjort med kroppen min.
Nå håper jeg på drahjelp av spreke venninner som er klar til å begynne å trene igjen.

1 kommentar:

  1. Jeg er med fra neste uke - foreløpig ingen planer onsdag og torsdag. Absolutt et ork å komme i gang igjen, trenger å bli pushet på, stoler på deg og Hildegunn.
    Men først er det kosehelg i Budapest, og da skal jeg ikke tenke på treningen et sekund :-D

    SvarSlett