torsdag 16. august 2012

I dag er det 15 år siden jeg imponerte Frode med min skikjøring

Hentemat fra Nama og italiensk "sjampiss" i glassene
Imponerte skulle vel etter rett stått i anførselstegn. 16 august er datoen vi møttes, på tur til Jondalen med Fylkesbåtane. Her sto jeg på ski ned Folgefonna og badet i Hardangerfjorden kort tid etter. Mens jeg var ivrig opptatt av å ta for meg av moder naturs overflod, var Frode var mer opptatt av å se på, isbreen og fjorden...
15 år går fort i godt lag, og dagen er feiret med "sjampis" og store mengder sushi fra Nama, to nye bøker fra biblioteket og et langt karbad med bobler. Det er til og med gaver involvert, men de er hemmelige. Ingen løping på fjell på noen av oss denne ettermiddagen.
Jeg unner alle å ha en så grei livsledsager som jeg har :)
I morgen feirer vi Tinnbryllupsdag. Det er 10 år, for de som har kommet ut av tellingen.
Da er Frode forsvunnet i retning Loen og Skåla Opp, mens Sondre og jeg hoder oss hjemme og har planer om å besøke noen av de lavereliggende toppene rundt Bergen.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til begge to... Kos dere masse:) stor klem

    SvarSlett
  2. Takk jenter! Bursdager er vel og bra, men jeg har alltid synes det ligger mer "arbeid" bak en bryllupsdag.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen både i går og i dag!

    SvarSlett