mandag 15. februar 2010

Ikke glem Alternativmessen kommene helg!!

Alternativmessen i Grieghallen var fast post på programmet for meg i mange år, men nå har jeg ikke vært de siste årene, og gleder meg storveis til å tilbringe fredag og lørdag der. De som tror at det er utstillerne som er så spennende at jeg kan være der en hel helg, tar feil. Det er foredragene som trekker. Jeg har opplevd grensesprengende foredrag som har forandret livet mitt flere ganger, og er veldig begeistret for det å gå fra foredrag til foredrag, og få en smakebit av mye forskjellig. En bør være litt organisert og sett gjennom programmet på forhånd og ha bestemt seg for hva en vil høre på. Så er det bare til å gå fra sal til sal og la seg rive med.
Mitt program fredag 19/2 ser sånn ut:
16:00 Overgangsalder eller PMS? Hormon Yoga Terapi
17:00 Inner Life Terapi
18:00 Hva er din retning i livet?
19:00 Blodanalyse og helse (syre/base balanse)
Og lørdag 20/2 ser programmet sånn ut:
14:00 Utvikle dine synske evner
15:00 Jon Schau: Himmelske samtaler!
16:00 Tankefelttekninkker
17:00 Ha tro og tillit, den gudommelige kraft hjelper deg
18:00 Superbevisthet
19:00 Guidet meditasjon og energiøvelse
Det er en fin opplevelse å sitte å høre på noen snakke varmt og overbevisende om noe som du absolutt ikke tror på, for og sitte igjen med et lite hmmmm..... Kanskje fnyser du av det, eller det blir et skritt på veien til et mer åpent sinn. Vær med da vel! Det er ikke farlig, men kan være grensesprengende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar