tirsdag 27. januar 2015

Jeg har Haruki Murakami på vent denne tirsdagen

Det er tirsdag og tid for Boken på vent hos Beathe. Jeg skviser ut et innlegg mellom jobb og trening og håper jeg rekker det. Mens jeg står planken etterpå kan jeg kose meg med tanken på at mange lesetips venter på meg. 

Det er Marianne Mellom bokstablene som har oppfordret til å lese Murakami i vinter, og bøkene for februar ble hentet på biblioteket i dag. Her kan du se planen hennes for hvilke bøker som skal leses, så hiv deg gjerne med! Jeg har allerede lest boken for januar, uten at jeg kan påstå at det var noen høydare. Les gjerne om mitt møte med Norwegian wood!

Murakamibøker for februar

Jeg overlater dere til google for å finne mer info om bøkene, for nå må jeg fly på trening!

8 kommentarer:

  1. Murakami er en fin forfatter, og jeg kan virkelig tenke meg å lese mer av han! Ønsker deg en fin trening, Tine :-)

    SvarSlett
  2. Har ikke lest noe av forfatteren ennå, men planene er jo der. Jeg må begynne å konsentrere meg andre prosjekter så foreløpig får det bli med planene. Kos deg på trening:-)

    SvarSlett
  3. Takk for at du nevner mitt Murakamiprosjekt! Håper du får en bedre leseopplevelse med Sauejakten og Dans Dans Dans enn Norwegian Wood :) Jeg er ferdig med både bok og film, men er litt treg med skrivingen for tiden.

    SvarSlett
  4. Jeg har ikke lest noe av forfatteren, men har lagt merke til navnet. Jeg får ta din oppfordring å Google litt :)

    SvarSlett
  5. Morsomme mål å ha, har en del bøker jeg vil lese av han :) Fargeløse Tsukuru Tazaki og hans pilegrimsår og 1Q84, bok 1 håper jeg å få lest i år. Kos deg masse med bøkene!

    SvarSlett
  6. Disse er ganske ukjente for meg, av hans bøker.. Kos deg.:)

    SvarSlett
  7. Har ennå ikke lest noe av den forfatteren ennå, men har Kafka på stranden ulest i hylla. Kanskje som et mål å lese den i år?:)

    SvarSlett
  8. Jeg er av dem som ikke har lest noe av denne forfatteren enda, men jeg må innrømme at jeg har tittet på noen av bøkene hans på jobb, og de virker forlokkende. Gardinene du så på bildet hos meg er med print av bøker. Og lyslenken har Cecilie laget selv ved hjelp av garn, tapetlim og vannballonger. Ekstra gøy å få slike gaver :)

    SvarSlett