lørdag 26. november 2011

Stand up på Ole Bull Scene: Eirik del Barco Soleglad

I kveld er jeg heldig og skal på stand-up sammen med min mamma og søster. Vi skal se "Barco" og håper å få oss en god latter. Soleglad er ansatt på DnS og jeg har sett ham i mange stykker. Han er som oftest veldig morsom, og aller best husker jeg ham som gribb i Jungelboken. Siste gang jeg så ham, var denne uken, da jeg så "Når det slutter å regne". Her var rollen hans ikke morsom, men det glapp allikevel ut et lite knis. Anmeldelser av hans forrige runde med Barco er veldig gode, så vi har noe å glede oss til.
Etterpå: Dette var morsomt. Han snakket på innpust og utpust i 90 samfulle minutter. Ingen stopp for å la oss le ferdig, ingen kunstpauser bare full rulle med gullkorn på rekke og rad. Det ene temaet smeltet elegant over i det andre. Jeg følte ikke på noe tidspunkt at jeg hadde hørt dette før, så materialet var helt fritt for klisjèer og plattheter.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar