fredag 21. januar 2011

Thank God Its Friday!!!

Jeg blir mer og mer glad i fredagsfrien min, og disse dagene blir planlagt og nytt med omhu. I dag startet den (som vanlig) med full puls og Raga Rockers i ørene, på trening. Siden jeg spiser lavkarbomat for tiden ble dagen brukt til å bake brød og knekkebrød, begge med 1 karbohydrat pr. skive. Til lunch satt jeg meg ned og nøt to skiver av det ferske brødet, og fortsatte min ferd gjennom Kjempenes fall av Ken Follet. Boken er en murstein på nesten 1000 sider, men det har ikke skremt meg før, så med pute på fanget og tekopp nær ved, satt jeg å leste til Sondre kom hjem fra skolen.
På Sondres oppfordring hadde vi ost & kjeks til kvelds i kveld. Kanskje noen tenker at dette ikke er lavkarbo mat? Så lenge jeg spiser knekkebrødene (som til forveksling kan minne om kjeks) og styrer langt unna alt som ligner på druer og kiwi, så går det greit med celleri, grønn paprika, reker og all den osten jeg ønsker. Frode overrasket til og med med i uken å handle inn en ketosevin (tørr hvitvin) en italiener med navn "Greco di Tufo" som smakte fortreffelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar