lørdag 30. januar 2010

Endelig - nå har jeg gjort det!!!

Det føles som en av de freestylerene vi ser på tv som tar en kjempeloop. Bortsett fra at jeg ikke kan fly, ikke kan stå på ski, og midt i svevet ikke aner hvordan jeg skal komme meg trygt ned.
Jeg har sagt opp jobben min!! Temmelig nøyaktig 6 år har jeg vært der. De siste 3 årene har jeg lest bøker, planlagt meny, surfet på internett, organisert ferier, bestilt billetter til alt mulig gøy, ja også jobbet litt da. Utfordringen har lagt i å få dagen til å gå. Med jevne mellomrom har jeg vurdert å finne meg noe kjekkere, men har alltid lent meg tilbake i komfortsonen, og det har blitt utsatt. For noe har vært perfekt med jobben, jeg spasserer bort på 12 minutter, jeg slutter 14:30 og har god tid til å ha ferdig sunn, fersk middag til familien.
Nå er det slutt på komforten. Jeg har 20 år igjen av arbeidslivet og trenger utfordringer. Jeg kan kontorfag, men har veldig lyst å komme meg ut, i bevegelse og gjerne jobbe med mennesker. Vi får se hva fremtiden bringer, nå er jeg i alle fall med!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar