fredag 29. mai 2009

Liza Marklund

Plukket med meg litt pocket hjem i dag, greit å ha litt lett krim til teltturer og andre semisosiale events. Siden jeg har lest henne før blir jeg litt forvirret når jeg havner midt oppi scenarioet som jeg tror jeg kjenner.
Her er altså rekkefølgen på bøkene om Annika Bengtzon:
Studio sex (1999) -
Paradiset (2000) -
Prime time (2002) - løp og kjøp!
Sprängaren (1998) - veldig bra!
Den röda vargen (2003) - kjempegod!
Nobels testamente (2006) - har lest
Livstid (2007) - har lest
En plass i solen (2008) - er bestilt
Det er rart men den pocket versjonen av Sprengeren som jeg kjøpte i dag, står det bakpå at det er den første i serien om Annika Bengtzon, og det er faktisk helt feil. Hun skrev den nok først, men vi vil jo lese de i riktig rekkefølge, for å følge Annika

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar