tirsdag 20. januar 2009

Bokåret startet bra

Med to 6`ere og to 5`ere er jeg strålende fornøyd med årets første bøker. Drømmehjerte er en hjerteskjærende bok om to kusiner som blir skilt av Castros revolusjon. Både lærerikt om Cuba og livet der etter Castro tok over, og med noen skildringer av av folk og følelser som er helt fantastisk. Les den! "Fortellernes marked" av Gert Nygårdshaug som jeg leverte tilbake til biblioteket i dag, kan jeg ikke bestemme meg for om var bra eller ikke. Den hadde en "Davinchikoden tematikk" men var litt treg i fremdriften. Glad det var lydbok og jeg var opptatt med å strikke. Nå skal jeg i gang med Linda Olsson`s "La meg synge deg stille sanger". Damen på biblioteket sa den var vakker. Gleder meg. Nå må jeg først sette meg ned og kose meg med Sondre en stund. Vi hedrer Arne Ness ved å lese omigjen hans nydelige lille bok om Timotei. Jeg er på Facebook! Det er en verden for seg selv. Alt for utleverende og overfladisk for min del, men hvis jeg kan utvide min sosiale sfære, så er det jo veldig bra.
Til sist legger jeg ut bilde av genseren som jeg har strikket. Str. 8 år i Julia. Den virker litt liten, men håper den passer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar