lørdag 10. januar 2009

Fasten nærmer seg slutten

I dag var det 5 dagen og jeg er glad for å snart kunne unne meg noe godt igjen. En av grunnene til å faste er å på en måte starte på nytt med reine tarmer og for at det skal bli lettere å spise sunt. Min definisjon av sunt er sikkert litt rar siden jeg allerede er veldig sunt, men fokuset på hvete og belastningen det er for kroppen gjør at jeg gjerne vil kutte ut hvete men det er vanskelig, veldig vanskelig. Sondre var så heldig å bli invitert på juletrefest med tante Gunvor og Geir, sammen med Kristoffer, Sofie og Nikolay, så det ga meg anledning til en fin bytur for meg selv. Frode var med og fulgte, ikledd trikot, for så å jogge hjem etterpå. Han brukte 1 time akkurat (i medvind). Jeg kjøpte meg en ny bok Cecilia Samartin`s Drømmehjerte, og satt meg på Brunello og leste etter jeg hadde tatt runden.
Når alle var samlet satt vi oss og spilte Spar Dame. Sondre fikk en boks med kortspill i gave av nissen på juletrefesten, meget populært! Vi hadde ikke spilt det før, og Sondre og Susanne tok reglene forbausende fort. Vinneren ble Sondre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar