mandag 5. januar 2009

Og så var det tid for faste igjen


Femte runde på Medisinfagskolen tar for seg de forskjellige diettene. Jeg har hørt om alle før, har lest om de fleste og har prøvd noen. Siden jeg er veggis på 6 året vet jeg godt hva det innebærer. Faste har jeg gjort mange ganger, og nå er tiden inne igjen. Jeg har benyttet meg av kunnskap fra Blodtypedietten, og har helt sluttet å verke i leddene i fingrene, så kom ikke her å si at det ikke virker. Når jeg faster pleier det største problemet være at etter noen dager lengter jeg så fryktelig etter å tygge noe, så denne gangen skal jeg unne meg et par nøtter som skal tygges til det ugjenkjennelige. Ellers blir det 6 dager med avkok, te og lunkent vann med sitron. Jeg gleder meg allerede!! Kanskje det er på tide å innføre yoga og meditasjon igjen? Det gjør sånne underverker med tålmodigheten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar