torsdag 8. januar 2009

Tredje fastedag over

Tredje dagen betyr halvveis. Jeg har det veldig bra, ikke hodepine ikke sulten. Susanne kokte gullerøtter til middag, og jeg drakk vannet. Det føles veldig godt å faste, men det er fryktelig kjedelig dette her, så selv om det høres lett ut, så er det ganske tøft. Tror jeg har planlagt meny for hele neste uke. Kvir meg litt til helgen, ukedager er ok, men helgen er mer bassert på selsabelig samkvem og måltider. Unni Lindell`s Mørkemann er veldig spennende, det kan jeg si allerede etter 50 sider. Jeg leser Unni Lindell for Sondre og, "Nifse Nella og nattskolen" heter den og er også veldig spennende. Frode er i Oslo i kveld så det er ingen lystig banning og hamring på tastatur fra kontoret. Jeg har gjort ferdig oppgaven min, skal bare la den modne noen dager før jeg leser gjennom og sender inn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar