fredag 14. november 2008

Jeg har vært i strikke "heaven"

En meget mørk og våt torsdag er perfekt til å sitte inne å lære seg noe nytt. Også noe så koselig som strikking da. Lise er strikke guruen i familien og det er ikke få ganger hun har inspirert meg til å ta pinnene fatt, som også denne gangen. Min horisont ble åpnet kraftig da jeg ble introdusert til hespetreet, (et hyggelig et som gjorde som jeg sa) ikke Lise altså... jeg fikk låne hennes hi-tec trikkepinne og en nusselig maskemarkør. Mønster ble skrevet ut, og da jeg satt og la opp en bråte med masker, fikk jeg en stor porsjon moralsk støtte, som trengtes. Det ferdige produktet så veldig avansert ut, så jeg setter stor pris på støtte i denne kritiske innledende fasen. I disse juletider vil jeg ikke røpe hva det er jeg strikker, men bilde vil bli lagt ut når gaven er overrakt.
Nå er det bare til å finne en god lydbok og sette i gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar