tirsdag 25. november 2008

Jeg forbanner tidens elv


Per Petterson er forfatteren, han som skrev "Ut og stjæle hester" du vet. Den boken var veldig bra, så det var med stor forventning jeg satt meg ned i går og lyttet til den første cd`en. Ikke ble jeg skuffet heller. Jeg skulle selvfølgelig lest den, men nå har jeg fått sånn fart på strikkepinnene at dette var eneste alternativet denne gangen. Det er forfatteren som leser, og det gjør han bra. Siden jeg skal være med Lise på Askøy i dag og forhåpentligvis kommer hjem med garn til sjal og litt lue på strikkepinnene, så blir nok boken raskt ferdig. Jeg var veldig begeistret for Lise`s Mercedes strikkepinner, så det må jeg snope meg. Jeg hører Hr. Skritteller rope fra inderst i skapet, men han skal få ligge der noen dager til, til all snøen og isen og slapsen er forsvunnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar