mandag 26. september 2011

Lavkarbo lapper, usøte (selvfølgelig) passer i matpakken

Lappene ser ut som suflè kunstverk i ovnen, men synker sammen
Ferdig dandert med avokado, reker og sennepsdressing
4 egg deles i plommer og hvite. Plommene knasjes sammen med 
3 dl revet ost,
1/2 boks Cottage Cheese
salt pepper og annet krydder etter ønske
Hviten stivpiskes og skjæres forsiktig inn.
Fordeles i 12 hauger på to stekebrett.
Stekes på 175 grader i ca. 20 min. til de er gylden.
Avkjøles og oppbevares opp til 4-5 dager i boks.
Hvert brød har 1 karbohydrat

Jeg spiser dem som matpakke med knust avokado, tunfisk & majo, eller eggesalat, det smaker himmelsk!
Superlivsstil har en spennende sennepssaus på bloggen sin som jeg prøvde, og den var himmelsk god. Så lett å lage, at jeg tenker "hvorfor har jeg ikke funnet på det der før?"

1 kommentar: