søndag 5. februar 2012

"Liker" trenger ikke bety at du er helt enig i alt jeg sier

Det er alltid kjekt å se at det er noen som er innom bloggen min av og til. Siden jeg skriver om både kosthold, tur og kulturting så hender det selvfølgelig at jeg skriver om ting som du ikke er interessert i. Jeg håper selvfølgelig at du allikevel titter innom igjen, en annen gang.
Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer jeg får, men jeg har full forståelse for at de fleste bare fosser videre uten å si noe.
Nå håper jeg at jeg har gjort det litt lettere å legge igjen et lite "hei, jeg har vært her", for nå kan du som har Facebook klikke på "liker" knappen. Jeg oppfatter det ikke som at du nødvendigvis er enig i det jeg sier, men ser på det som et lite "hei". For å gjøre dette må du klikke deg inn på innlegget du leser, da dukker den frem.
Bruk den da vel, jeg syns det ser kjempe kjekt å se at du har vært her!!!

3 kommentarer:

  1. Jeg finner ikke noen liker-knapp, men klikker på +1 fra google+ i hvert fall :-)

    SvarSlett
  2. Liker knappen skal stå øverst på innlegget, under overskriften :)
    Takk for tilbakemelding i alle fall.

    SvarSlett
  3. Øvert til venstre er knappen, jeg var nummer fem.

    SvarSlett