lørdag 20. november 2010

Lang dags ferd mot by`n

God benklitteratur på byfjellene :)
Etter en ekstremt vellykket kveld i går med utsøkt tapas, årets beste teaterstykke (og jeg har sett mange gode), sammen med verdens beste venninner, så var det godt å bli liggende i sengen da gutta boyz begynte å pakke seg ut i bilen. De startet skisessongen i dag, med tur til Myrkdalen.
Jeg derimot ble lenge i sengen, og etter en kjapp titt i BT pakket jeg niste i sekken og la i vei over fjellet. Fra Munkebotn og opp var det tungt som vanlig, men ikke is på bakken. Fra toppen var det litt is ned mot Brushytten, men ikke mer enn at jeg (og alle joggerene) klarte å holde oss på beina. Da jeg kom ned mot by`n svingte jeg rett ut i Skuteviken og tok bussen hjem til badekaret.
Fra matpakkespisestedet mitt tok jeg et bilde av byen som viser smoggen som er i ferd med å legge seg.
La bilen stå folkens, så det går ann for mennesker å leve her!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar