tirsdag 2. september 2008

Faste og faste fru Blom

Jeg bestemte meg for å gå til havnen i går (18000 skritt) og ble plukket opp på bensinstasjonen av min fornøyelige mann som hadde vært inne å bunkret godis. Lett å sitte der til kl. 04:00 med skrikende tarmer i et lite rom som stinket E stoffer, men sjokoladebiten jeg fikk var vidunderlig god:) Har fulgt opp i dag, så det blir flytende grønnsaker til middag. Sondre har bestilt pinnsvin, så det blir potetstapp og dampede grønnsaker til de andre.

Jeg investerte i nytt regntøy i går og fikk testet det ettertrykkelig. Skårte litt prismessig på å velge barnejakke str. 16 år så jeg følte jeg gjorde et kupp.
Fikk lest halve Tyvenes marked i gårkveld, litt treg men han skriver bra. Fikk jobbet litt på oppgaven min og, så i kveld skal jeg prøve å sammenfatte det jeg har forfattet og se hvordan det blir.
Fått beskjed om ny bok på vent på biblioteket så jeg skulle lest litt i dag, men skrittelleren må fylles opp og oppgave skrives, og farmor besøkes så det spørs hva som må vike...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar