torsdag 14. oktober 2010

Høstferie med uante muligheter

Jeg sluttet jobb 14:30 i dag. Hadde planlagt og pakket til tur i Stølsheimen, men fikk bokstavlig talt kalde føtter. Der var meldt et par minus grader men det skulle ikke stoppe meg. Helt til jeg begynte å tenke på hvordan det må være i 1000 meters høyde, glatt og isende vind. Det skulle ikke komme nedbør, men kommer det blir det som snø.
Som sagt så gjort. Jeg handlet og kjørte hjem fra jobb. Pakket ut alle fjellsakene mine. Registrerte at i tillegg til å være forlatt av mann og sønn, hadde også Susanne reist vekk. Etter å ha hanglet kraftig i to uker (uten å være vekke fra jobb) har nå energien kommet tilbake for fullt, så jeg går litt rundt meg selv. Nyter å ha full frihet til å bestemme og ombestemme meg hele helgen. Været som er meldt er flott, kaldt men ikke nedbør, så mulig det blir tur fra Rolland til by`n i morgen. Den som lever får se...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar