tirsdag 17. mars 2009

Londontur med jobben

Torsdag 18:25 fløy vi til London. Frode, Henning og jeg. Resten av de på jobben min med fruer kom dagen etter. Vi bor som vanlig på Seven Dials Hotel i Covent Garden, det har blitt vårt stamhotell etter at Frode og jeg oppdaget det. Det er enkelt og lite, men rent og det beste av alt, midt i smørøyet. Anbefales alle som skal ha seg en helg i London! Fredag ble det Camden Market og tur til en av fler favoritt veggisrestauranter "Eat and two veg". Henning vile besøke leiligheten hvor Jimmi Hendrix bodde da karriæren skøt fart, så det gjør vi. Det lå inni Hendel museet, så vi fikk med oss litt klassisk kultur på kjøpet. Lørdag startet med en tur på Planet Organic for å bunkre opp litt helsekost. Så tubet vi til Waterloo og gikk og så på folk på Southbank. Middagen var en kjapp liten to retter på Mon Plaisir, som skryter av å være Londons "Oldest French restaurant."
Musikalen for kvelden ble et gjennsyn med "We will rock you" basert på Queen sin musikk. Søndag tusler vi bort til Pickadilly og plasserer oss på en sightseeing buss, sånn at vi fikk sett litt annet enn butikker, før vi samlet oss og kom oss på flytoget igjen. Jeg er nå uten fotoapparat siden en luring har fisket det opp av lommen min da vi gikk inn på musikalen. Skikkelig ergelig selvfølgelig, uten at det er verdens undergang. Får skynte meg å skaffe meg et nytt. Håper bare forsikringsselskapet syns nok synd i meg til å dekke det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar