torsdag 5. mars 2009

Frisk av mat

Jeg låner mye bøker på biblioteket, og en gang i mellom er boken så bra/nyttig at jeg bare ha den. Som med denne "Frisk av mat". Det er et slags oppslagsverk, som tar utgangspunkt i en sykdom/plage og viser deg hvilken mat du bør spise, og hva du bør holde deg langt vekke fra. Gleder meg til jeg får min fra Haugen.no om ikke lenge, så kan jeg slå meg løs med tekstmarkeren. Et lite tips: På bokkilden.no kostet den 443,- men på Haugenbok.no kostet den 368,-. Det sitter langt inne å kjøpe bøker til over 400,- så det var bra jeg sjekket Haugen. Jeg sendte inn Mammut bestillingen min med utlevering Ark Åsane Senter, det skulle jeg ikke gjort, for jeg fikk bare 2 av 10 bøker. Litt irriterende, men da sparte jeg litt penger så jeg kan kjøpe denne med god samvittighet.

2 kommentarer:

  1. Bokklubbpris: 322,-
    Om du er medlem der, mener jeg...

    SvarSlett
  2. Nei, nå har jeg jo handlet! Skal sjekke der neste gang, takk!

    SvarSlett