onsdag 27. august 2008

No har jeg god samvittighet no!

Laget deilig spirulinapasta med urter, spinat og gulrot til middag. Nådde akkurat bussen til byn kvart over fire, og satt og skravlet med farmor til hun skulle spise kvelds. Gikk hjem (derav den gode samvittigheten...) Fra Kong Oscarsgate til Skansen og bortover Fjellveien, opp Sandvikssvingene (alle snarveiene selvfølgelig) til Munkebotn, ned til Eidsvåg og hjem.
På folkemunne kaldt "den korte turen hjem" 100 minutter og temmelig sliten i beina.
Det plasket ned så det var ikke bare svette som fylte ullklærene.
Tok min første quiss i dag, og besto. Var sjokka over at der var 4 gale svar, men når jeg sjekket teksten så kunne jeg se hvordan de har fintet meg. Lærer nok teken etterhvert. Har skrevet ut månedens oppgave og så vidt begynt å tenke på den.

Det ser ut som værgudene står oss bi til helgen, og det blir tur til Kalvedalen. Er vi heldig så er Leander, Mariell og Veline med også :)

1 kommentar:

  1. Bruker du ikke mer enn en drøy halvannen time på å gå hjem over fjellet? Jøss. Jeg hadde nokt brukt fire. Minst. Spreking!

    SvarSlett