torsdag 28. august 2008

Spiritualist kirken, og mye mer..

I dag har jeg vært på healingmesse i Villaveien. Det var i regi av Norsk Spiritualist Kirke avd. Bergen og det var faktisk kjente kjære Kari som "forrettet". Etter pausen var vi med og healet Nygårdsparken, og det kjentes godt.
Jeg har kjøpt billetter til neste Brannkamp, så nå gleder jeg meg til å vekke Sondre i morgen og si det. Han har mast en hel masse på å få gå på Stadion, så nå bør han bli glad.
Har fått Tyvenes Marked av Jan Guillou i dag - fra biblioteket. Har ikke lest annet enn fag på nesten en uke så det skal bli kjekt med litt annet.
Skritttelleren min har vært nede for telling (he he) en uke, men i dag fikk han seg nytt batteri, så fra i morgen kan jeg ikke sluntre unna mine 10000.
Har skrevet 400 ord på oppgaven min i dag, så jeg er godt i gang. Får håpe jeg får tatt like mye i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar