mandag 25. august 2008

Tålmodighet lenge leve

Jeg er kjempeutålmodig etter å komme igang med studiet mitt. Regningen er betalt til Medisinfagskolen, og nå går jeg og venter på at de skal registrere det og åpne opp for meg. Leser litt i bøkene som hører til, men det blir ikke det samme.
Leste PH Mirakelet på nytt så den ligger og lurer i bakhodet. Ønsket om å klare å holde det anbefalte kosholdet er definnitivt til stede, men det er ikke enkelt. Jeg er heldigvis ikke syk nok til å bli motivert av mulighetene til å bli frisk. Skal fokusere på å få sukkeret ut av kroppen denne uken, så kanskje søtsuget gir seg litt.
I går var vi på den 8 toppen vår i Topptrim, Repparåsen. Litt vanskelig å finne for oss som ikke er kjent i Arna, men vi kom oss til tops. Må få siste toppen nå før høsten setter inn. Nå blåser det og regner som jeg ikke har sett siden i mai. Høst er hærlig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar