torsdag 28. august 2008

Helseguiden


Utrolig innholdsrik guide som Paul Clayton har laget om hvordan du kombinerer de mest helsebringende næringsstoffene for å bremse aldring og oppnå optimal helse . Dette er en bok alle skulle ha lest. Får bekreftet mye fra andre steder. Er ikke så kontroversiell som andre bøker. Lest et langt kapittel om fortreffeligheten til Q10 i dag. Synd at sånt er hemmelig for de fleste. Jeg har spist noen pakker med Q10 allerede så det ga meg en fin forklaring på all energien jeg har :)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    vet du hvor man kan få kjøpt denne boken ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har googlet litt, og det ser ut som den er utsolgt over hele linjen. Jeg kjøpte den via nettskolen jeg gikk på, men der er de også tom. Har du fryktelig lyst på den, kan du få kjøpe min :)

      Slett