onsdag 23. desember 2015

Fem generasjoner

Det er ikke hverdagskost å kunne kalle seg tippoldemor, eller for den saks skyld tippoldebarn. Nå har vi disse to tippene i familien, og vi fryder oss over å ha dem begge med oss, så for "evighetens" skyld, deler jeg dette bildet med dere :) Jeg har vært så heldig å ha vokst opp med verdens skjønneste farmor, som har lært meg alt om hvordan snille farmorer skal oppføre seg. Nå har hun vært oldemor i 27 år, før hun som 96 åring opplevde å bli tippoldemor.

Fem generasjoner på et litt kornete bilde :)

11 kommentarer:

  1. Så koselig bilete å ha både nå og for ettertida :-) Eg hadde og ei oldemor som opplevde å bli tippoldemor, og det var stor stas.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, veldig koselig. Utrolig kjekt å ha dem begge i familien, både tippoldemor og den skjønne lille :)

      Slett
  2. En flott gjeng! God jul til dere alle 😊

    SvarSlett
  3. Koselige😊 ønsker deg en riktig god jul!

    SvarSlett
    Svar
    1. Smilefjeset ble noe annet ser jeg nå

      Slett
  4. Så fantastisk flott gjeng!
    God jul til deg og fam!

    SvarSlett
  5. Så fine folk :-) Tenk så fantastisk å få oppleva å bli tippoldemor!

    SvarSlett
  6. Så flotte dere er. Kjekt å se. Og stor stas å kunne samle ikke bare familien, men også så mange generasjoner. Herlig! :)

    Håper dere hadde en koselig feiring sammen!

    SvarSlett