onsdag 23. desember 2009

Lille julaften - en julehilsen fra oss

Bergen er vidunderlig vakker i vinterskrud. Det er ikke ofte vi har vært sikker på hvit jul, sånn som vi er i år. Det er et par dager siden vi samlet oss, kokte varm sjokolade med krem, tente lys og pyntet treet. Frode og Sondre har prøvd skiene i nabolaget, og Sondre kan skrive sine første 5 km. på blokken. (Et stykke igjen til 300 km. som må til for å få gullmerke...)
Susanne og Erlend er i Haugesund i år, men de kommer til oss på 2. dag til koldtbordet vi skal ha da. Jeg er utrolig heldig som kan omringe meg med venner og familie. Gårsdagens samling av Culture Babes var overmåte vellykket, med mye latter og god mat på Agra.
En av de behagelige bivirkningene av å ikke spise karbohydrater er at jeg finnes ikke stresset. Det er nesten som å gå i en døs, hvor ingenting biter på. Jeg har fult program fra morgen til kveld, og forsøker å spre juleglede, men har fulstendig roen. Det å slippe å være sugen på alt godteriet som finnes over alt, er også deilig. Kommer til å prøve å komme meg gjennom julen uten å gi helt slipp på prosjektet mitt.
Bortsett fra å handle mat har vi ingen lillejulaftenplaner. Hannah og Gunn kommer på besøk, og Hildegunn truet med å komme oppom med en gave, så vi kan håpe på å være litt sosial.
Jeg håper familie og venner og alle som leser dette får en riktig så fin jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar