mandag 1. desember 2008

Julekalender


Endelig er det jul! Vel vi voksne syns det er noen uker igjen, men Sondre har hele tiden sagt at julen starter den første, så hjemme hos oss er vi i gang. Jeg har gjort en vri med julekalenderen i år som jeg var spent på om han ville godta, og det gjorde han uten spørsmål etter hverken gaver eller sjokolade. Jeg har laget en kalender med lapper, hvor det står en gøy ting vi skal gjøre sammen hver dag. Men lykken var meeeget stor da mamma (og pappa) stakk innom i går med hjemmesydd julekalender med gaver på. Utrolig fin var den og, og vi må plukke av noen gaver før den blir blogget, for nå er hele bildet dekket av gaver. En kjempebragd av mamma som har sydd til Aicha og Selma og, og dermed pakket 72 små gaver. Jeg er veldig spent på min julekalender, den er det Frode som står for, som i fjor og består i at han bare jobber 40 timers uker og gir meg/oss oppmerksomhet i stedet. Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar