tirsdag 6. januar 2009

Første fastedag over

Der er mange grunner til å faste, og denne gangen kaller jeg det en sultestreik. Jeg støtter Palestinerene fult og helt i deres kamp for frihet, så dette er mitt lille bidrag. Dessuten har jo kroppen godt av å rense seg noen ganger i året. Det roer også surret i hodet, og noen dager i full selvopptatthet har en ganske meditativ virkning.
Det hadde vært mye lettere om jeg ikke trengte å forholde meg til andre mennesker mens jeg faster. Og så må jeg jo lage middag, i dag fikk de andre veggiburgere (min favoritt) mens jeg satt i stuen og strikket. Hadde gulrotavkok med på jobben, så det måtte jo debatteres der og. Nå har jeg drukket avkok på brokoli og føler meg mett og god. - not. Dag 2 pleier å være hodepinedagen, så vi får se hvordan det går i morgen. Jeg fikk sånn sug etter sushi, så greier jeg til og med søndag skal jeg jommen meg premieres.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar