søndag 22. august 2010

Litt tørt på kulturfronten i det siste

Siden Teatergjengen var og så "Svartediket" 2 mai har, det vært stille på teaterfronten. Våren på teateret var kjempebra med titler som "Hvem er redd for Virginia Wolfe", "Drapene i Alst" og "Invasjon" som alle var sterke stykker som gikk rett i sjelen. Forventningene til høstens forestillinger er store. Siden jeg feiget ut og ikke ble med Frode og guttene på Iron Maiden konserten, så har jeg ikke hørt musikk live, siden Melody Gardot i april. Har heldigvis grombilletter til Santana i slutten av oktober, også skal Solveig med Tertneskoret fremføre "Livets vann, et vannverk" av Lars Martin Myhre, i oktober, og det jeg gleder meg til.
I dag har vi ekte bergensvær, og det bøtter ned. Turguttene mine streiker, og fjellstøvlene er våte etter turen i går, så jeg kompenserer manglende kulturinnslag i august med et kinobesøk. Hildegunn og Magnar hadde vært og sett Inception og syntes den var bra, så here I come!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar