mandag 23. februar 2009

Månejente i fastetiden

I dag er vi på synkende måne og siden jeg en tid har vært venn med månen så pleier jeg å avslutte ting før månen er ny igjen. Jeg strikket ferdig Levinasjal nr. 4 i går, og leste ferdig boken min. I dag gjorde jeg ferdig oppgave 7, så nå er den klar for innsending. Siden jeg nettop har fastet i 6 dager så er det ikke aktuelt å gå inn for det med liv og lyst, men litt asketisk skal jeg være, samtidig som jeg skal vekke liv i Hr. Skritteller og kreve 10000 for dagen av ham. Lørdag gikk jeg til byn og søndag gikk jeg t/r Morvikbotn så jeg er godt i gang. I dag pakket jeg regnbukse i sekken og busset til byn til farmor med intensjoner om å gå hjemigjen. Men jeg skulle pakket ullstilongs og hals for det var så kaldt, at løsningen ble en halv time på Aura med en glodvarm cappuchino og en ny bok, også bussen hjem. Nå venter Sharon Bolton`s "De utvalgte" som var spennende fra første side.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar