tirsdag 21. april 2009

Jeg fant jeg fant!


En ny (for meg) spennende nettside Nyhetsspeilet.no. Her var masse godt lesestoff, og da mener jeg skremmende godt i ordets rette forstand. Mike Cechanowicz går igjen, så jeg antar at han er en av hodene bak nettmagasinet. Jeg har vært på foredrag med ham, og har lest - og omigjenlest boken hans. Han har min største oppmerksomhet når han taler. Jeg sakset følgende fra siden deres, hvor de skriver om seg selv: "Nyhetsspeilet har som formål å fremme en trippeloppvåkning i Skandinavia ved å fronte et grunnsyn som består av følgende tre paradigmer/perspektiver/hovedtemaer:
Det åndsvitenskapelige perspektiv (vår emnetag: “Åndsvitenskap”).
ET/V-emnet: Vår kontakt med og kunnskap om utenomjordiske intelligente vesener (vår emnetag: ”Kosmos”).
New World Order (NWO)-konspirasjonen (vår emnetag: “Samfunn”).

Ikke la deg skremme, mulig du de første gangene du får en ny og skremmende fremmed tanke inn i hodet rister det vekk, men du vil støte på det igjen, og til slutt vil du få en sprekk i kokkosnøtten, stor nok til at litt siver inn, og da er det gjort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar