torsdag 1. mai 2014

Årets første vannkjenning

Varm sol, iskald vind og enda kaldere vann - ikke helt sommer ennå
Som den arbeideren jeg er nøt jeg fridagen i fulle drag på terrassen. Ingen blir vel særlig overrasket når jeg forteller at jeg vekslet mellom å høre lydbok og lese selv. Både hode og mage trøblet seg i dag, og lett tilgang til et avtrede var nødvendig, derfor lot jeg fjell være fjell i dag, og sendte gutta boys i Stolzen uten meg.
På ettermiddagen var jeg bedre i magen og vi kjørte ned til Våganeset for å kjenne på badetemperaturen. Himmelen var blå og solen varm, men en iskald vind gjorde at dunjakke var påkrevd. Det var godt å komme seg ut å leke seg litt.
Håper alle har nytt dagen i akkurat de former de ønsket seg :)

Første gang jeg har "badet" med dunjakke 
Ikke alle er like fascinert av sjøen
Sjøstjerne!
Fly!!
Vårt eget lille kirsebærtre har også fått blomster
Har du gjort noe spennende i dag?

7 kommentarer:

  1. Flotte bilder og det virker som dere har hatt en fin dag! I dag har jeg lagt på mørkt rom med hodepine det meste av dagen, så det har blitt verken blogginnlegg-skriving eller lesing her i gården. Men satser på at jeg orker litt i kveld. Ønsker deg en fin kveld:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff, jeg lider med deg. Hodepinen min har ikke gitt seg, og jeg vurderte akkurat og finne frem et par av de sjeldne smertestillende. I morgen vil jeg på tur :(

      Slett
    2. Ja, det skjønner jeg godt. Glemte å si at det var jammen tøft å våge seg uti, og jeg tror det er første gang jeg seg kombinasjonen dunjakke og shorts!

      Slett
  2. Flotte bilder på en flott dag. Jeg har stort sett arbeidet hele dagen, innendørs med husarbeid og kontorarbeid, som delvis har forfalt pga at jeg har vært borte siden påske. Søndag drar jeg til Barcelona, og etter noen dager der, blir det flyttesjau for min datter som kommer fra Bodø til Trondheim, og da må mamma trå til.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldiggrisen deg, Barcelona er en fantastisk by!

      Slett
  3. Flotte bilder. Så friskt ut. Jeg har så vidt vasset uti for å komme meg oppi kanon, men min sønn har allerede badet. Ganske iskald spør du meg :)

    SvarSlett