lørdag 27. april 2013

Årets Bergen marathon løp går av stabelen i strålende solskinn i dag

Marathonløperne ved start - en imponerende gjeng!
De som skulle løpe den lengste varianten startet klokken 08:00, halvmarathon startet et par timer senere og etter det igjen, var det tid for stafett. Full fest i Bergen sentrum i hele dag, med andre ord.
Frode ble kjørt til byn til første avgang, og jeg hadde med kamera for å forevige det hele. Da startskuddet lød, var det umulig å få øye på gemalen i bølingen med spreke menn og kvinner med startnummer på brystet. Etter ca. 35 minutter skulle de passere i Fjellveien, så jeg kjøpte meg en kopp te, og tuslet opp for å få et blinkskudd.
Mens jeg venter tar jeg bilder av en foss, noen fugler og et par av løperne som vi kjenner som kom først. Det er da det skjer, det som aldri har skjedd før. Kameraet er tomt for batteri.
Argggggggggg... jeg kunne ikke annet enn å heie, smile og vinke uten å få et fotografisk bevis med meg hjem. Svigermor og svigerfar fant igjen en sliten Frode på Torgalmenningen, og fikk ham trygt hjem i dusjen :)
Gratulerer til Frode som kom inn på den flotte tiden 03:48

3 kommentarer:

  1. En fin dag, uansett, tenker jeg! Ha en fin helg videre!

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Å nei du, jeg er en racer til å gå men løper aldri :)

      Slett